ایرسازان

مرکز تخصصی تعمیرات هواساز , تعمیرات بخور سرد , تعمیرات رطوبت ساز , تعمیرات تصفیه هوا پرتابل خانگی

ایرسازان

مرکز تخصصی تعمیرات هواساز , تعمیرات بخور سرد , تعمیرات رطوبت ساز , تعمیرات تصفیه هوا پرتابل خانگی

ایرسازان

تعمیر هواساز
تعمیر تصفیه هوا
تعمیر بخور سرد
تعمیر بخور سرد و گرم
تعمیرات بخور سرد
تعمیرات هواساز
تعمیر تصفیه هوا
تعمیرگاه بخورسرد
تعمیرگاه بخور سرد و گرم
تعمیرگاه تصفیه هوا
تعمیرگاه هواساز
تعمیرگاه رطوبت ساز
تعمیربخورسرد
تعمیر رطوبت ساز
فروش قطعات یدکی بخور سرد
فروش پبزو
فروش فن حلزونی بخور سرد
فروش برد اسیلاتور بخور سرد
فروش برد تغذیه بخور سرد


۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

نگهداری از دستگاه بخورسرد اهمیت زیادی دارد.  جلوگیری از رشد قارچ،باکتری و میکروب حتما روزی یک بار آب مخزن دستگاه بخور سرد را عوض کنید وحداقل هفته ای 2 بار کل دستگاه بخور سرد را با آب و مواد شوینده بشویید. هرگز هر ماده ای را داخل مخزن آب دستگاه بخور سرد نریزید .

 

آب داخل دستگاه بخور سرد را هر روز خالی کنید و پس از خشک شدن دوباره  آب درون ان بریزید.هر 3 روز یک بار دستگاه بخور سرد را از برق بکشید و املاح و جرم ان راپاک کنید اگر دستگاه فیلتر دارد هر چند وقت یک بار فیلتر ان را تعویض کنید،

 

هرچند وقت یکبار فیلتر آن را عوض کنید2 نوع فیلتر میباشد : فیلتر برای آب سخت و املاح دار که فقط باید آن را بشویید و نیاز به تعویض ندارد و فیلتر های آب با چندین لایه پارچه ای که باید هر 6 ماه یکبار عوض شوند ، وقتی میخواهید دستگاه را برای مدتی کنار بگذارید آب آن را خالی و دستگاه را تمیز کنید.

 

 

 

 

تعمیر بخور سرد - تعمیرات بخورسرد - تعمیرگاه بخورسرد - تعمیرگاه بخور سرد - مرکز تخصصی تعمیر بخور سرد - مرکز تعمیر بخورسرد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۳۳
dc motor

تعمیرگاه تخصصی بخور سرد و گرم

مرکز تخصصی تعمیرات بخورسرد و گرم 

 

تعمیرات بخورسرد و گرم

 

تعمیرات بخورسرد و گرم گل - تعمیرات بخور سرد و گرم هایتک - تعمیرات بخورسرد و گرم بی تی بی - تعمیرات بخور سرد و گرم امپریال - تعمیرات بخورسرد و گرم کوپکس - تعمیر بخور سرد و گرم میگل - تعمیر بخورسرد و گرم بیورر - تعمیر بخورسرد و گرم امسیگ - تعمیر بخورسرد هایتک - تعمیرات بخور سرد زیکلاس - تعمیر بخور سرد هانیول - تعمیرات بخورسرد وکتو - تعمیر بخورسرد لانافرم - ایرسازان 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۵۷
dc motor

بخور سرد چیست ؟

دستگاه بخور سرد دستگاهی است که باعث ایجاد رطوبت در محیط خانه ، محل کار و... می باشد .با توجه به اینکه فضاهای بسته ( مثل خانه , شرکت ها و...) دارای هوای نسبتا خشکی میباشند می بایستی از دستگاه بخور سرد استفاده کنند تا محیط رو دارای کمی رطوبت کنند .

 

نحوه کار دستگاه بخور سرد ؟

دستگاه بخور سرد قطرات آب رو توسط قطعه ای به نام پزو الکتریک به ذرات بسیار ریز تبدیل می کنند و با فاصله بیشتری در هوا پخش می کنند .  می توان با دستگاه  بخور سرد وبا مصرف مقدار کمتری آب در زمان کمتری رطوبت لازم را ایجاد کرد.

 

فواید دستگاه بخورسرد ؟

 

یکی از فواید استفاده از بخور سرد برای جلو گیری از سرما خوردگی می باشد .  از انجایی که رطوبت مناسب در فضا باعث می شود تا ویروس ها و باکتری ها جابجا نشوند و یکی از بهترین راه برای جلوگیری از انتقال بیماری ها و بخصوص پیشگیری از ابتلا به سرماخوردگی می باشد .

 

 

دلایل استفاده از بخور سرد 

 

دستگاه بخور سرد به  عنوان یه شبیه ساز رطوبت ایجاد می کند و خشکی رو از بین می برد . به همین دلیل دستگاه بخور سرد معمولا برای درمان استفاده می شود .

 

تعمیرگاه تخصصی بخورسرد

آیا می توان در دستگاه بخور سرد ازاسانس استفاده کرد ؟

خیلی از افراد در مورد اضافه کردن اسانس به دستگاه بخور سرد سوال دارند. آیا اضافه کردن اسانس به دستگاه بخور سرد مزایای استفاده از آن را افزایش می دهد و یا خطراتی به دنبال دارد؟ چگونه اسانس را به دستگاه بخور سرد اضافه کنیم؟

توجه به این نکته ضروری است که برای دستگاه های بخور سرد اضافه کردن اسانس اصلا توصیه نمی شود. منظور اضافه کردن اسانس به داخل آب دستگاه بخور سرد است. به هیچ عنوان نباید در داخل آب دستگاه بخور سرد , اسانس اضافه کرد. 

دستگاه بخور سرد اولتراسونیک با فرکانس ، آب را مرتعش می سازد و آن را به سمت خروجی دستگاه هدایت می کند. زمانی که آب دستگاه بخور سرد دارای اسانس باشد، این فرکانس برای ارتعاش آن کافی نیست و به موتور دستگاه فشار وارد می شود و در نتیجه دستگاه دچار آسیب می شود. در دستگاه های بخور گرم نیز با وجود این که از گرما برای تبخیر آب استفاده میشود  باز هم اضافه کردن اسانس باعث می شود دمای دستگاه بالاتر رود و همین امر موجب می شود طول عمر مفید دستگاه کاهش یابد.علاوه بر آن خطر سوختگی با دستگاه بخور نیز افزایش می یابد.

شما تنها می توانید در دستگاه های بخور سردی که محفظه جداگانه ای برای اسانس دارند، از اسانس استفاده کنید. زیرا در این نوع از دستگاه های بخور، محفظه اسانس در مسیر بخار دستگاه قرار می گیرد و نیازی به اضافه شدن به آب ندارد. به طور کلی ریختن اسانس به درون آب دستگاه بخور، عمر مفید آن را کم می کند. بنابراین بهتر است تا جای ممکن از اسانس استفاده نشود .

سعی کنید تا جایی که ممکن است از آب تصفیه شده یا آب بدون املاح برای پر کردن دستگاه بخور سرد استفاده نمایید. اگر آب بدون املاح در دسترس ندارید و آب شما املاح زیادی دارد می توانید در دستگاه فیلتر آب قرار دهید. البته برخی از دستگاه های بخور سرد این فیلتر ار بر روی خود دارند و نیازی به خرید جداگانه آن نیست.

زمانی که آب شما املاح زیادی داشته باشد، این املاح زمانی که تبخیر می شوند به صورت ذرات معلق در هوا پراکنده می شوند.

 

 

تعمیر بخور سرد - تعمیرگاه بخور سرد - تعمیرات بخور سرد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۳۵
dc motor

مرکز تخصصی تعمیرات تصفیه هوا ( تعمیرات هواساز )

 

تعمیرات تصفیه هوا

 

 

تعمیرات تصفیه هوا - تعمیر تصفیه هوا - تعمیرات هواساز - تعمیر هواساز - تعمیرات هوا ساز - تعمیر هوا ساز - تعمیرگاه هواساز - تعمیرگاه هوا ساز - تعمیرگاه تصفیه هوا

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۹ ، ۲۰:۲۰
dc motor

مرکز تخصصی تعمیرات بخور سرد

 

تعمیر بخور سرد

 

 

 

تعمیر بخور سرد - تعمیر بخورسرد - تعمیرات بخور سرد - تعمیرات بخورسرد - تعمیر رطوبت ساز - تعمیرات رطوبت ساز

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۲۵
dc motor